درگيري شديد بين فلسطينيان و نظاميان صهيونيست

شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 12:37:14
درگيري شديد بين فلسطينيان و نظاميان صهيونيست

تهران- الکوثر: در اعتراض به حمله صهيونيست ها به مسجد الاقصي درگيري هاي گسترده اي بين نظاميان صهيونيست و فلسطيني ها در مناطق طولکرم ، بيت الحم ، گذرگاه قلنديا و شهر الخليل روي داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  فلسطینی ها در طولکرم, بیت لحم و گذرگاه قلندیا (در حد فاصل رام الله و قدس اشغالی) در اعتراض به حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به قدس و مسجد الاقصی تظاهرات کردند. بر اساس آخرين گزارش ها در درگیری فلسطینی‌ها با نظامیان رژیم صهیونیستی در بخش قدیمی قدس اشغالی شش نفر زخمی شدند که دو نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.  جوانان فلسطینی با سر دادن شعار و تظاهرات در خیابان صلاح الدین شهر اشغالی قدس به ساختمان دادگاه مرکزی اسرائیل در این خیابان حمله کردند.به نقل از هلال احمر فلسطین، در درگیری فلسطینی ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در بخش قدیمی قدس هشت فلسطینی زخمی شدند.


نظامیان رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهرکنندگان فلسطینی در نزدیک بیت لحم به زور متوسل شدند. شبکه تلویزیونی المیادین نيز به نقل از رسانه های فلسطینی از درگیری شدید فلسطینی ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه باب الزاویه در مرکز شهر الخلیل خبر داد. 


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
صفحه ویژه ماه رمضان


شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 7:15:14