رئیسی : پاسخ حرکت‎‌های تروریستی دشمن ایستادگی مقتدرانه است

دو شنبه 30 فروردین 1400 - 19:6:36
رئیسی : پاسخ حرکت‎‌های تروریستی دشمن ایستادگی مقتدرانه است

تهران - الکوثر : رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه پاسخ حرکت‎‌های تروریستی دشمن ایستادگی مقتدرانه است، گفت: آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصدی نمونه‌‎ای از همین اقدامات است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهارداشت: دشمن در حوزه اقتصادی با پروژه تحریم و در عرصه هسته ‌ای با حرکات تروریستی، به دنبال اخلال در حرکت ملت ایران است.

رئیس قوه قضاییه ایران افزود: ادامه مقتدرانه فعالیت ‎های هسته ‎ای به دشمن این پیام را خواهد داد که به هیچ وجه در این مسیر متوقف نخواهیم شد.

رئیسی تصریح کرد: باشگاه سلطه دنبال آن است که با تحریم و حرکت ‎های ناجوانمردانه مانع از حرکت علمی و فناوری ملت ایران شود، اما راهبرد رهبر معظم انقلاب رفع همه تحریم‎ هاست و در این زمینه اجماع ملی نیز وجود دارد که پیگیری این راهبرد رهبر انقلاب باید مقتدرانه و نه بصورت فرسایشی پیگیری شود.

رئیس قوه قضاییه ایران همچنین در واکنش به گزارش دبیر ستاد حقوق بشر ضمن تاکید بر پیگیری مطالبات حقوق بشری ملت ایران در مجامع بین المللی، ستاد حقوق بشر را مامور کرد تا گزارشات واصله به این ستاد در داخل کشور را نیز به هیات حفظ حقوق شهروندی مستقر در دادگستری‎ های استان ‎ها ارجاع و نتیجه رسیدگی این هیات را برای رفع ظلم و رسیدگی به تظلم خواهی مردم پیگیری کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 30 فروردین 1400 - 18:22:14