سردار دهقان :‌ افزایش میزان برد موشک‌های ایران مرتبط با نوع تهدید است

جمعه 27 فروردین 1400 - 10:9:22
سردار دهقان :‌ افزایش میزان برد موشک‌های ایران مرتبط با نوع تهدید است

تهران - الکوثر : وزیر پیشین دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت : افزایش میزان بُرد موشک‌های ایرانی مرتبط با تهدیدات است و متناسب با نوع تهدید، میزان بُرد موشک‌ها افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار «حسین دهقان» وزیر پیشین دفاع ایران،‌ روز پنجشنبه، در گفتگو با شبکه یمنی «المسیره» درباره هر گونه اقدام خصمانه علیه ایران هشدار داد و افزود: هر گونه تحرک خصمانه با پاسخی سخت و عملی در مکان و زمان مناسب مواجه خواهد شد بطوری‌که [دشمن] دیگر اقدام به تکرار گام خود نخواهد کرد.

سردار دهقان با اشاره به اینکه ایران برای مواجهه با هرگونه خطر یا تجاوز آمادگی کامل دارد، تأکید کرد:‌ قدرت موشکی ایران خط قرمز است  و نمی‌توان درباره آن مذاکره کرد؛ این مسأله تمام شده است. 

وزیر پیشین دفاع ایران گفت: ایران محدودیت تسلیحاتی ندارد مگر در تسلیحات کشتار جمعی که به دنبال در اختیار گرفتن آن هم نیست.

سردار دهقان با بیان اینکه مهم نیست که چه کسی مسئولیت حمله به تاسیسات هسته ای نطنز را برعهده می‌گیرد،تصریح کرد: این حمله در چارچوب مثلث  عبری-عربی-آمریکایی صورت گرفته و آمریکا نمی‌تواند از زیر آن شانه خالی کند.

وزیر پیشین دفاع ایران با اشاره به اینکه اقدام ایران در بالا بردن میزان غنی‌سازی به ۶۰ درصد تهدیدی برای کشورهای منطقه نیست گفت:حضور بیگانه در منطقه علت تمام مشکلات و تنش‌هاست و توانمندی دفاعی ایران به نفع منطقه است و علیه کشورهای اسلامی نخواهد بود.

سردار دهقان تصریح کرد: عربستان سعودی دشمن ایران نیست؛ اما اگر تحرکاتی شیطنت‌آمیز در چارچوب ائتلاف عربی-غربی-صهیونیستی انجام دهد، آن وقت است که نگاه به آن فرق خواهد کرد.

وزیر پیشین دفاع ایران تاکید کرد: ملت مظلوم یمن تحت محاصره و گرسنگی و در معرض حمله‌ای وحشیانه قرار دارند و تمام بشریت باید در برابر این فاجعه از خود واکنش  نشان دهد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 27 فروردین 1400 - 10:9:11