هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره برپایی تجمعات دینی

پنج شنبه 12 فروردین 1400 - 18:25:53
هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره برپایی تجمعات دینی

تهران- الکوثر: با نزدیک شدن ماه رمضان و عید پاک یهودیان، سازمان جهانی بهداشت درباره برگزاری هرگونه تجمع در مکان‌های سربسته به علت همه گیری کرونا هشدار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و عید پاک یهودیان، سازمان جهانی بهداشت درباره برگزاری هرگونه تجمع دینی در مکان‌های سربسته هشدار داد، زیرا این گونه تجمعات می‌تواند سبب بروز موج جدیدی از کووید ۱۹ شود.
سازمان جهانی بهداشت در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه صادر کرد افزود، در جوامعی که ویروس کرونا گسترده است، باید به طور جدی، از برگزاری تجمعات خودداری یا آنکه از تعداد افراد حاضر در تجمعات کاسته شود.
این بیانیه می‌افزاید، جشن‌های دینی باید تا حد ممکن در فضای باز، یا از نظر تعداد شرکت کنندگان و زمان برگزاری محدود باشد، اما در هر شرایط باید فاصله گذاری ها، تهویه هوا، نظافت دستان و استفاده از ماسک مراعات شود.
در ادامه بیانیه آمده است، بهتر است مراسم دینی با افراد خانواده برگزار شود و در این ایام از دیدار با دیگران به ویژه افراد دارای عوارض یا افرادی که در قرنطینه هستند، خودداری شود، اگر چه تجمعات کوچک هم می‌تواند خطرناک باشد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 12 فروردین 1400 - 17:58:14