روحانی : اعتراف دولت آمریکا به شکست فشار بر ایران ، موفقیت بزرگی است

دو شنبه 11 اسفند 1399 - 14:23:31
روحانی : اعتراف دولت آمریکا به شکست فشار بر ایران ، موفقیت بزرگی است

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران،اعتراف دولت آمریکا به شکست تحریم و فشار بر ایران را موفقیت بزرگی برای ملت ایران دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در مراسم افتتاح طرح های حوزه نفت و گاز خطاب به ملت ایران گفت: همه آنچه که به دست آورده ایم در سایه اراده، ایمان و ایستادگی شما مردم بوده است.

روحانی تصریح کرد: مطمئنا دنیا و آمریکا ناچار خواهد شد در برابر این ملت بزرگ زانو بزند و تحریم‌های ظالمانه را کنار بگذارد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه دولت جدید آمریکا تاکنون چهار بار اعتراف کرده است فشار حداکثری بر ایران شکست خورده و به نتیجه نرسیده است،گفت: این بزرگترین موفقیت در تاریخ است چرا که آنانی که ایران را تحریم کردند، کاملاً اعتراف می‌کنند که این تحریم و فشار به جایی نرسیده است.

امروز و در مراسمی با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران طرح توسعه میدان نفتی آذر ایلام (غرب ایران) با ظرفیت تولید روزانه ۶۵ هزار بشکه نفت خام  و پترو پالایش کنگان (جنوب ایران) به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی پتروشیمی کیان عسلویه(جنوب ایران) نیز آغاز شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 11 اسفند 1399 - 14:23:24