رهبر انقلاب: از خواندن دعا‌های ماه رجب غفلت نکنید

پنج شنبه 30 بهمن 1399 - 10:27:53
رهبر انقلاب: از خواندن دعا‌های ماه رجب غفلت نکنید

تهران- الکوثر: صفحه اینستاگرامی «ریحانه» منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، توصیه‌های ایشان برای استفاده از روز‌های ماه رجب را بازنشر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ماه رجب یکی از پر فیض‌ترین ماه‌ها است که در احادیث و روایات توصیه زیادی به استفاده معنوی از این ماه شده و بزرگان دینی اعمال مستحبی که پاداش اخروی زیادی برای مسلمانان دارد را سفارش کرده اند. رهبر انقلاب نیز در باب ویژگی‌های این ماه سفارش‌های زیادی را در بیانات خود مطرح کرده و مردم را به استفاده معنوی از ماه رجب دعوت کرده‌اند.

صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود، بخشی از توصیه‌های ایشان برای استفاده از برکات ماه رجب با وجود ویروس کرونا و محدودیت حضور در محافل دعا را بازنشر داده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

" رهبر انقلاب: حلول ماه رجب را به عموم مردم ایران تبریک عرض می‌کنم. در این ماه، اجتماعات وجود ندارد لکن در خانه‌ها از دعا‌های رجب غفلت نشود و این تعطیلیِ موقت اجتماعات، نبایستی موجب بشود که ما از برکات این ماه و از عبادت و دعا و توسل به درگاه الهی غافل بشویم". 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 30 بهمن 1399 - 10:27:38

دسته بندی :