محدودیت‌های ورود به آمریکا باقی خواهند ماند

سه شنبه 30 دی 1399 - 10:51:35
محدودیت‌های ورود به آمریکا باقی خواهند ماند

تهران- الکوثر: یک مقام دولت آینده بایدن اعلام کرد او اجازه نخواهد داد، ترامپ محدودیت های ورود به کشور را لغو کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  با استناد به توییت خانم جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در دولت بایدن ، محدودیت های سفر به آمریکا لفو نخواهد شد.

جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا که بزودی وارد کاخ‌سفید خواهد شد اعلام کرد مخالف لغو محدودیت‌های مسافرتی از بریتانیا، اروپا و برزیل به آمریکا است. اما روز ۱۸ ژانویه، کاخ‌سفید اعلام کرده دونالد ترامپ دستور داده این محدودیت‌ها از روز ۲۶ ژانویه لغو شود.

  • جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)

با این حال تاریخ عملی شدن فرمان اجرایی او، ۶ روز پس از روی کار آمدن دولت جو بایدن است که امکان اجرایی شدن این فرمان بعید است. جن ساکی، سخنگوی جو بایدن، در توییتر نوشت که از نظر دولت منتخب هنوز زمان مناسب برای لغو محدودیت‌های مسافرتی به آمریکا فرا نرسیده است.

​توییت خانم ساکی بلافاصله پس از انتشار خبر صدور فرمان اجرایی دونالد ترامپ مبنی بر لغو این محدودیت‌ها از ۲۶ ژانویه منتشر شد. « در واقع به دنبال تشدید محدودیت‌های سفرهای بین‌المللی هستیم تا در پیشگیری از گسترش این ویروس جلوتر برویم. با توجه به ظهور گونه‌های جدید این ویروس که سرعت سرایت بیشتری دارند، الان زمان مناسبی برای لغو محدودیت‌های سفرهای بین‌المللی نیست».

​محدودیت‌های مسافرتی از مبداء چین و سپس اروپا از ژانویه و مارس سال گذشته و همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا اجرایی شده بود.

هفته گذشته مرکز کنترل بیماریهای آمریکا « سی دی سی» اعلام کرد که برای جلوگیری از سرایت گونه های جدید ویروس کرونا از ۲۶ ژانویه تمامی مسافران به مقصد آمریکا باید قبل از سوار شدن به هواپیما نتیجه منفی بودن تست کرونا خود را ارایه بدهند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
اینستاگرام 🆔 instagram.com/alkawthar.tv


سه شنبه 30 دی 1399 - 10:48:13

پربازدیدها