سرتیپ حاتمی : اشتباه دشمن با پاسخ کوبنده ایران مواجه می‌شود

سه شنبه 23 دی 1399 - 18:42:13
سرتیپ حاتمی : اشتباه دشمن با پاسخ کوبنده ایران مواجه می‌شود

تهران - الکوثر : وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی گفت، اگر اشتباه کنند، با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح ایران مواجه می‌شوند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران روز سه شنبه در آیین چهلمین روز شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند برجسته صنعت دفاعی و هسته‌ای ایران در تهران اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران برای دفاع از امنیت کشور و منطقه که یک موضوع به هم پیوسته است، آماده هستند و در مقابل هرگونه تهدیدی با قاطعیت ایستادگی می کنند.

وزیر دفاع ایران همچنین با بیان اینکه دشمن نتوانست وقفه ای در امور علمی شهید فخری زاده ایجاد کند، خاطرنشان کرد، فرد توانمند دیگری که به جای این شهید منصوب شد، کار او را پر قدرت تر ادامه می دهد.

به گفته سرتیپ حاتمی، دولت ایران 250 درصد بودجه سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را افزایش داد و مجلس شورای اسلامی هم به دنبال کار جدی برای تقویت این مجموعه است.

«محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران و از دانشمندان برجسته صنعت هسته‌ای، 27 نوامبر 2020 در حمله تروریستی در اطراف تهران به شهادت رسید.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 23 دی 1399 - 18:40:1