جان باختن ۹۱ نفر دیگر از بیماران کرونایی در کشور

دو شنبه 22 دی 1399 - 15:44:57
جان باختن ۹۱ نفر دیگر از بیماران کرونایی در کشور

تهران - الکوثر : سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران گفت: با فوت ۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۵۶ هزار و ۲۶۲ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران روز دوشنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۶ هزار و ۲۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ایران شناسایی شد و ۶۴۲ نفر بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران با بیان اینکه مجموع بیماران کووید ۱۹ در ایران به یک میلیون و ۲۹۲ هزار و ۶۱۴ رسیده است، خوشبختانه تاکنون ۸۱ هزار و ۷۳۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
ویروس کرونا عامل بیماری کووید ۱۹ از اواخر سال ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین مشاهده و در مدت کوتاهی در همه جهان منتشر شد به طوری که سازمان بهداشت جهانی در فوریه ۲۰۲۰ بروز پاندمی (همه گیری جهانی) این بیماری را تأیید کرد.
بیماری کووید ۱۹ بر اساس آمار رسمی کشورها تاکنون بیش از ۹۰ میلیون نفر را در دنیا مبتلا کرده و بیش از یک میلیون و ۹۳۰ هزار نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از داده‌اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 22 دی 1399 - 15:23:0