سرلشکر موسوی : ترس از انتقام ، آمریکایی‌ها را رها نمی‌کند

پنج شنبه 11 دی 1399 - 21:11:7
سرلشکر موسوی : ترس از انتقام ، آمریکایی‌ها را رها نمی‌کند

تهران - الکوثر : فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ ترس از انتقام ایران آمریکایی‌ها را رها نمی‌کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ،  سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی»با اشاره به اینکه ترس از انتقام، آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و آنهایی که این‌ها را همراهی کردند ، رها نخواهد کرد و یک سال است که منتظرند که ضربه انتقام شهید سلیمانی کجا دامن آنها را خواهد گرفت، گفت: آنها می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران  و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در حرفی که می‌زنند جدی هستند و به وعده‌ای که دادند عمل می‌کنند. 

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بذری که سردار سلیمانی در منطقه کاشت اکنون درخت تنومندی شده است، گفت: آمریکا با ترور سردار سلیمانی زمینه را برای فروپاشی سریع‌تر نظام سلطه و رژیم صهیونیستی فراهم کرد.

سرلشکر موسوی افزود: آمریکایی ها با ترور شهید سلیمانی، آینه‌ای را شکستند و خودشان مقدمه تکثیر هزاران آینه‌ را فراهم کردند که همه آنها ضد رژیم نامشروع صهیونیستی خواهند بود.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کار آمریکا به جایی رسیده است که رئیس‌جمهوری آن، فرماندهی انجام یک امر ناپسند را بر عهده می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این سقوط تمامی ارزش‌های مورد تایید جامعه بین‌المللی، مردم آگاه، حقوق‌دانان، دانشمندان و صاحب‌نظران در آمریکاست و این کار غلط و احمقانه ، ناشی از بی‌خردی مطلق و به بن‌بست رسیدن کامل آمریکایی‌هاست.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 11 دی 1399 - 19:57:6