واکنش نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تحریم جامعه المصطفی

یک شنبه 7 دی 1399 - 16:54:45
واکنش نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تحریم جامعه المصطفی

تهران - الکوثر : نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ، تحریم جامعه المصطفی العامیه از سوی وزارت خزانه داری آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران روز یکشنبه در این بیانیه‌ اعلام کردند : بار دیگر علم ستیزان و مخالفان تعالی بشریت چهره حقیقی خود را آشکار کردند و این بار نهادی معظم همچون جامعه المصطفی را که از معتبرترین نهادهای آموزشی بین المللی است و دغدغه نشر علم و معنویت در دنیا را دارد هدف تحریم کور خود قرار دادند؛این اقدام بی شک نشانه عجز و استیصال دولت مستکبر آمریکا در برابر پیشرفت‌های علمی و فرهنگی ملت ایران است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران تحریم این مرکز علمی بین المللی را که شعار عدالت، معنویت و عقلانیت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده، محکوم کرده و تاکید کردند: مجلس انقلابی تحریم جاهلانه این مرکز علمی را عملی غیراخلاقی، نامشروع و منافی همه معیارهای جهانی دانسته و آن را به شدت محکوم می‌نماید و حمایت قاطع خود را از این نهاد فاخر اعلام می‌داریم.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که نام دانشگاه بین‌المللی جامعة المصطفی(ص) به فهرست اشخاص و نهادهای تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه به‌شمار می‌رود، اضافه شده ‌است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 7 دی 1399 - 16:51:5