امیرعبداللهیان : صهیونیست ها آینده ای در منطقه ندارند

جمعه 5 دی 1399 - 10:43:3
امیرعبداللهیان : صهیونیست ها آینده ای در منطقه ندارند

تهران - الکوثر : دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل با جعلی خواندن رژیم اسرائیل گفت: بی تردید صهیونیست ها جایی و آینده ای در منطقه ندارند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل در دیدار رئیسان دفاتر جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و جهاد اسلامی فلسطین در تهران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران فقط کشور فلسطین به پایتختی "قدس شریف " را به رسمیت می شناسد.
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل عادی سازی روابط معدود سران عربی با رژیم صهیونیستی را نمایشی مضحک و حبابی خواند و افزود: تنها ارمغان باز کردن پای صهیونیست‌ها به منطقه تشدید ناامنی است و همه از آن متضرر می شوند.
امیرعبداللهیان تصریح  کرد: امروز صهیونیست‌ها در بدترین وضعیت سیاسی داخلی به سر می برند و "بن بست سیاسی" در درون رژیم صهیونیستی و "ضعف و ترس در مقابل مقاومت" دو مولفه اصلی و‌کنونی این رژیم جعلی است.
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل  در این حال همکاری اعتمادساز کشورهای اسلامی و عربی منطقه ای را عامل مستحکم و‌مقوم اصلی امنیت پایدار، ثبات، رشد و توسعه خواند و افزود: جمهوری اسلامی ایران از همکاری همه جانبه و مبتنی بر اصول همسایگی و برادری همواره استقبال می کند.
«خالد قدومی» رئیس دفتر حماس و «ناصر ابو شریف» رئیس دفتر جهاد اسلامی فلسطین در تهران هم با تشریح آخرین تحولات فلسطین بر عزم مقاومت برای آزادی قدس شریف و سرزمین تاریخی فلسطین تاکید کردند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 4 دی 1399 - 19:37:31