رئيس بسيج مردمي عراق : شهید سلیمانی معلم و مربی نسلی از جوانان مبارز بود

یک شنبه 30 آذر 1399 - 19:59:12
رئيس بسيج مردمي عراق :  شهید سلیمانی معلم و مربی نسلی از جوانان مبارز بود

تهران- الکوثر: فالح الفیاض رئیس سازمان بسیج مردمی تاکید کرد مهندس سازمان بسیج مردمی و معلم این سازمان دو شهیدی بودند که نسلی از جوانان را برای درهم شکستن محور شر تربیت کردند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رئیس سازمان بسیج مردمی در مراسمی که پارلمان عراق به مناسبت گرامیداشت یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار کرد، تاکید کرد مهندس سازمان بسیج مردمی و معلم این سازمان دو شهیدی بودند که نسلی از جوانان را برای درهم شکستن محور شر تربیت کردند. 

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، پارلمان عراق نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس را گرامی داشت. فالح الفیاض رئیس سازمان بسیج مردمی با تاکید بر وفاداری به راه شهدا و دستاورد‌های آن‌ها افزود این دو شهید نسلی از جوانان را تربیت کردند که اراده محور شر را در هم شکستند.
 

محمد الفهد خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد: پارلمان عراق مراسمی با حضور بیشتر رهبران سیاسی، اجرایی و حزبی برای گرامیداشت شهید سلیمانی و المهندس و نقش محوری آن‌ها در مبارزه با تروریسم برگزار کرد.
فالح الفیاض گفت: «سازمان بسیج مردمی به خون ابومهدی المهندس، مهندس بسیج مردمی و حاج قاسم سلیمانی معلم بسیج مردمی وفادار باقی می‌ماند. شهید سلیمانی و شهید المهندس توانستند ارزش‌هایی را نهادینه و گروهی از جوانان را تربیت کنند که فداکاری می‌کنند و پیش می‌روند؛ بی آنکه از دشمن هیچ هراسی داشته باشند. آن‌ها بودند که در موارد متعدد اقدامات محور شرارت را در هم شکستند.»
خبرنگار این شبکه افزود: حمایت از منافع عالی کشور و کنار گذاشتن اختلافات مهم‌ترین پیام‌هایی بود که سیاستمداران و رهبران عراقی در این مراسم بر آن تاکید کردند؛ زیرا جنگ در برابر تروریسم یکی از تحولات محوری برای حفظ امنیت و ثبات و جلوگیری از فروپاشی بیشتر در منطقه بود.
حسن ناظم نماینده نخست وزیر عراق گفت «دومین پیامی که از شهدای عراق و شهید المهندس دریافت می‌کنیم، این است که به وجود آن‌ها میان خود ادامه دهیم. این مأموریت مهم ما است. آن‌ها مأموریت خود را به خوبی انجام دادند و اکنون ما این وظیفه را داریم که با حفظ یاد آن‌ها در میان خود، از آن به عنوان سلاح استفاده کنیم.»
خبرنگار این شبکه افزود: وفاداری به شهدا به این سبب که آن‌ها در زندگی مردم، دفاع از شهر‌های آن‌ها و آزاد کردن خاک عراق نقش راهبردی داشتند، نیازمند افزایش تلاش‌ها برای حفظ دستاورد‌های آن‌ها در زمینه آزادسازی خاک کشور است.
محمد الفهد در پایان گفت: عراقی‌ها می‌گویند ادامه دادن در مسیر شهدا بخشی از ادای دین به فداکاری شهدا و نقش بسیار مهم آن‌ها در پیروزی عراق در برابر گروه تروریستی داعش و به شکست کشاندن طرح آن است که به دنبال تجزیه کشور بود و بافت اجتماعی مردم این کشور را هدف قرار داده بود.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
کانال تلگرامی الکوثر فارسی alkawtharfa@
اینستاگرام 🆔 instagram.com/alkawthar.tv

 


یک شنبه 30 آذر 1399 - 15:47:27