روحانی : ایران امروز توانمندتر و قدرتمندتر از گذشته است

چهار شنبه 26 آذر 1399 - 13:29:9
روحانی : ایران امروز توانمندتر و قدرتمندتر از گذشته است

تهران - الکوثر : «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد ایران امروز توانمندتر و قدرتمندتر از گذشته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی»  روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با تاکید بر اینکه ایران خواهان صلح، ثبات و امنیت در جهان و تعامل سازنده با همه کشورهایی است که می‌خواهند مسیر تعامل را برگزینند، افزود: ایران  به هیچ عنوان از روی کار آمدن «جو بایدن» در آمریکا ذوق زده نیست اما از رفتن یاغی‌ترین و قانون‌شکن‌ترین فرد در این کشور خوشحال است.
رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برخی از رسانه‌های داخلی تحت تاثیر رسانه‌های ماهواره‌ای ضد ایران سخنانی در رابطه با برجام و تفاوت شرایط امروز با شرایط ۲۰۱۵ می‌کنند، گفت: یقیناً شرایط امروز با شرایط آن سال متفاوت است.
روحانی افزود: ایران در سال ۲۰۱۵ که درباره برجام مذاکره می‌کرد با شش قطعنامه ضد ایرانی شورای امنیت روبرو بود ضمن اینکه pmd (ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته ای ایران) نیز بهانه ای برای طرفهای مذاکره با ایران بود که این موانع دیگر وجود ندارد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در شرایط سال ۲۰۱۵ افکار عمومی جهان به گونه‌ای شکل گرفته بود که اگر ایران تعهدی انجام دهد به آن عمل نخواهد کرد، اما در برجام ثابت کرد که متعهدترین کشور دنیا است؛ به سختی و وسواس مذاکره می کند، اما اگر امضا کرد به عهد خود وفادار می ماند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 26 آذر 1399 - 13:2:1