تحریم دانشگاه «جامعه المصطفی» ، معنایی جز علم ستیزی ندارد

پنج شنبه 20 آذر 1399 - 14:31:6
تحریم دانشگاه «جامعه المصطفی» ، معنایی جز علم ستیزی ندارد

تهران - الکوثر : دانشگاه «جامعه المصطفی» در بیانیه ای اقدام دولت آمریکا در تحریم این دانشگاه را نمونه بارز علم ستیزی دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، روابط عمومی دانشگاه بین المللی «جامعه المصطفی» در این بیانیه افزود : اقدام اخیر دولت امریکا در اعلام تحریم دانشگاه بین‌المللی «جامعه المصطفی»، یک‌بار دیگر خوی سلطه‌جویی و منش استکباری این دولت را نمایان کرد.

در این بیانیه آمده است: تحریم یک مرکز علمی که عضو رسمی اتحادیه‌های دانشگاهی بین‌المللی بوده، دانش‌آموختگان آن در دنیا به‌عنوان مروجان عقلانیت و اعتدال شناخته می‌شوند و آثار علمی آن‌ها در مسیر گسترش صلح و دوستی و برادری میان ملت‌هاست، معنایی جز علم ستیزی ندارد. 

در این بیانیه تاکید شده است: تاریخ نشان داده است که این‌گونه فرهنگ‌ ستیزی‌ها ره به جایی نبرده و دستاوردی برای صاحبانش نداشته است و بی‌شک روشنایی معنویت و عقلانیت و عدالت‌خواهی اصحاب علم و تحقیق بر تاریکی نفرت و کینه‌ورزی و زیاده‌خواهی سلطه‌گران غلبه خواهد کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه «حسن ایرلو» سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن و دانشگاه بین‌المللی جامعة المصطفی(ص) را به فهرست اشخاص و نهادهای تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک)،اضافه کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 20 آذر 1399 - 14:8:13