شناسایی عوامل ترور شهید فخری‌زاده؛ در داخل و خارج از کشور

سه شنبه 18 آذر 1399 - 11:29:24
شناسایی عوامل ترور شهید فخری‌زاده؛ در داخل و خارج از کشور

تهران- الکوثر: سخنگوی قوه قضاییه: علاوه بر تشکیل کارگروهی با مسئولیت دادستانی کل کشور، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، دادسرای عمومی و انقلاب تهران نیز پیگیر ابعاد حادثه تروریستی شهادت شهید فخری زاده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آقای غلامحسین اسماعیلی در سی و ششمین نشست خبری خود با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و استاد شهید دکتر محسن فخری زاده افزود: شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان استاد دکتر محسن فخری زاده موجی در جامعه ما ایجاد کرد که به همراه موج برخاسته از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ان‌شاءالله بساط استکبار و امریکای جهانخوار در منطقه و رژیم غاصب، جنایتکار و تروریست اسرائیل را در هم خواهد پیچید و منطقه را از لوس وجود آن‌ها پاکسازی خواهد کرد.

وی گفت: شهید فخری زاده در ایام بابرکت حیات و جهاد علمی خویش در عالم گمنامی، فخرالمحققین کشور بود و امروز فخر شهدای هسته ای، علمی و دفاعی کشور به حساب می‌آید.
سخنگوی قوه قضاییه افزود: علاوه بر اقداماتی که دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیرو‌های مسلح متعاقب این حادثه تروریستی در حال انجام هستند، قوه قضاییه نیز در عرصه داخلی و بین المللی پیگیری‌های لازم را تا شناسایی و مجازات همه عوامل و دست اندرکاران این جنایت تروریستی ادامه خواهد داد.

اسماعیلی گفت: حسب دستور رئیس قوه قضاییه، کارگروهی با مسئولیت دادستانی کل کشور تشکیل شده که جلسات آن در حال انجام است و در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و همچنین در شعبه ویژه امور بین الملل دادسرای عمومی و انقلاب تهران نیز پرونده‌ای تشکیل شده است و علاوه بر آن مقرر شد از طریق مراجع قضایی بین المللی نیز این اقدام جنایتکارانه را تحت تعقیب قرار دهیم.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
کانال تلگرامی الکوثر فارسی alkawtharfa@
اینستاگرام 🆔 instagram.com/alkawthar.tv


سه شنبه 18 آذر 1399 - 11:22:50