تشریح کارزار ضد اطلاعاتی و جنگ روانی هدایت شده علیه ایران از زبان ظریف

سه شنبه 11 آذر 1399 - 11:3:31
تشریح کارزار ضد اطلاعاتی و جنگ روانی هدایت شده علیه ایران از زبان ظریف

تهران - الکوثر : وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در شبکه اجتماعی اینستاگرام، سفرهای سراسیمه "مایک پمپئو" وزیر خارجه آمریکا به منطقه غرب آسیا، ملاقات‌ سه جانبه در عربستان و بیانیه‌های "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی را نشانگر تلاش برای ایجاد تنش و نابود کردن فضای ایجاد شده برای لغو تحریم‌های ظالمانه ایران برشمرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، "محمدجواد ظریف" دوشنبه شب در صفحه اینستاگرامش با ارائه دو نمودار به تشریح کارزار ضد اطلاعاتی و جنگ روانی علیه ایران پرداخت و اعلام کرد، این روزها بانیان و حامیان سیاست شکست خورده فشار حداکثری علیه ملت دلاور ایران در تلاشند تا از واپسین روزهای رژیم ترامپ برای ایجاد تشنج و نابود کردن فضای ایجاد شده برای لغو تحریم‌های ظالمانه بهره گیرند. 

ظریف به ترور شهید "محسن فخری‌زاده" دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران اشاره کرد و افزود، همزمان با این اقدام تروریستی، کارزار ضداطلاعاتی و جنگ روانی هدایت شده از سوی همین محور اهریمنی آغاز شد، به این امید واهی که برنامه پلید پمپئو، نتانیاهو و "محمد بن سلمان" ولیعهد سعودی برای تشنج آفرینی کامل شود.

ظریف خاطرنشان کرد، سفرهای سراسیمه پمپئو به منطقه، ملاقات‌ سه جانبه در عربستان و بیانیه‌های نتانیاهو همگی نشانگر این توطئه است که متأسفانه در روز جمعه در اقدام بزدلانه تروریستی و شهادت یکی از مدیران برجسته ایران متبلور شد.

دکتر "محسن فخری زاده" دانشمند هسته ای و دفاعی ایران، عصر جمعه در یک حمله تروریستی در منطقه آبسرد دماوند استان تهران به شهادت رسید.

ترور کور و بزدلانه شهید "محسن فخری زاده" واکنش های بین المللی زیادی را به دنبال داشته است.

تاکنون بسیاری از کشورها از جمله، سوریه، روسیه، سوئیس، ونزوئلا، آفریقای جنوبی، ترکیه، قطر، کویت، لبنان، اردن و افغانستان  ترور دکتر "محسن فخری زاده" را محکوم کرده اند.

بسیاری از کشورها و رسانه ها دخالت آمریکا و اسرائیل در سازماندهی ترور شهید محسن فخری زاده را حتمی دانسته اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 11 آذر 1399 - 10:44:20