سرلشکر باقری : نیروی دریایی ارتش ، رویای استکبار جهانی برای تسلط بر منطقه را باطل کرد

جمعه 7 آذر 1399 - 11:45:12
سرلشکر باقری : نیروی دریایی ارتش ، رویای استکبار جهانی برای تسلط بر منطقه را باطل کرد

تهران - الکوثر : رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در پیامی به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد،شعاع عظمت و اقتدار این نیرو ، رویای استکبار جهانی و قدرت های فرا منطقه ای برای تسلط بر مولفه های امنیتی منطقه را باطل کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سرلشکر«محمد حسین باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز جمعه در پیامی با تبریک روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران،تصریح کرد: شعاع عظمت و اقتدار نیروی دریایی ایران، رویای استکبار جهانی و قدرت های فرا منطقه ای برای تسلط بر مولفه های امنیتی منطقه را باطل و ایران اسلامی را پیام‌آورصلح ، دوستی و امنیت در آب‌های سرزمینی و پیرامونی قرار داده است.

سرلشکر باقری افزود: "نیروی دریایی ارتش" و "نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" با ظرفیت‌سازی برای انجام ماموریت‌های بزرگ و منحصر به فرد، عمق راهبردی خود را از کرانه های خلیج فارس ، دریای عمان و شمال اقیانوس هند به آب های دور و اقیانوس‌های فرادست توسعه داده و به عنوان لنگرگاه امنیت فرامنطقه‌ای به ایفای نقش های حساس می پردازد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد:متناسب سازی دانش و مهارت خاص و سنجیده دریایی با برد ماموریت ها و عملیات ها؛ برقراری تعاملات همه جانبه و متنوع در ابعاد آموزشی و عملیاتی با کشورهای همسو و دوست ؛ توانمندسازی مطمئن برای تداوم آماد و پشتیبانی در مسافت های دور و قابلیت های آفندی ، پدافندی و ماندگاری در دریا ؛هیچ گاه نباید مورد غفلت قرار گیرد.

امروز (جمعه) هفتم آذر سالروز حماسـه‌آفرینى پرسنل ناوچه موشک‌انداز «پیکان»، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 7 آذر 1399 - 10:23:36