سرلشکر سلامی : خلیج فارس پیشانی مستحکم دفاعی ایران اسلامی است

پنج شنبه 29 آبان 1399 - 14:15:5
سرلشکر سلامی : خلیج فارس پیشانی مستحکم دفاعی ایران اسلامی است

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خلیج فارس، پیشانی مستحکم دفاعی جمهوری اسلامی ایران و نقطه تلاقی مواجهه قدرت ها با یکدیگر است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنج شنبه در مراسم الحاق ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی به نیروی دریایی سپاه در بندر عباس،جنوب ایران، افزود: خلیج فارس منطقه راهبردی اقتصاد جهانی است و ایران در تأمین این پهنه دریایی تعیین کننده اقتصاد جهانی، نقش ممتاز و منحصر به فرد خود را به خوبی ایفا کرده است.
سرلشکر سلامی تصریح کرد: جهانیان مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دریادلان با اراده و بلند همت و سرافراز این سرزمین هستند که این گستره عظیم دریایی را تا به امروز امن کرده‌اند و این راه با اقتدار ادامه دارد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه ایران برای دفاع از امنیت و منافع حیاتی خود به جغرافیایی خاصی محدود نمی‌شود، گفت: اگر کسانی بخواهند منافع این ملت و کشور بزرگ را تهدید کنند مطمئناً نقطه امنی در سیاره زمین نخواهند داشت.
آئین الحاق ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی به نیروی دریایی سپاه با حضور سردار سرلشگر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مقامات و مسئولان لشکری و کشوری در بندرعباس،جنوب ایران، برگزار شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 29 آبان 1399 - 13:57:17