تاکید علمای مسلمان لبنان بر ایستادگی محور مقاومت دربرابر فشارهای آمریکا

پنج شنبه 29 آبان 1399 - 11:49:32
تاکید علمای مسلمان لبنان بر ایستادگی محور مقاومت دربرابر فشارهای آمریکا

تهران - الکوثر : جمعیت علمای مسلمان لبنان بر تداوم ایستادگی محور مقاومت در مقابل فشارها و تحریم های آمریکا تاکید کرد .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، جمعیت علمای مسلمان لبنان امروز پنج شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، محور مقاومت همچنان به مقابله با فشارهای آمریکا و تحریم‌های ظالمانه آن ادامه خواهد داد و این فشارها نه تنها به مقاومت ضربه‌ نمی‌زند، بلکه بر ایستادگی نیروهای مقاومت می‌افزاید تا مأموریت خود یعنی آزادی تمام سرزمین فلسطین را به انجام برسانند. 

در بیانیه جمعیت علمای مسلمان آمده است، منطقه شاهد کشمکش‌های سیاسی در میان تلاش‎های صهیونیستی-آمریکایی برای تحمیل سیاست‌هایی است که اشغالگری صهیونیست ها را در سرزمین فلسطین تثبیت کند.

علمای مسلمان لبنان ضمن محکوم کردن اقدام تشکیلات خودگردان برای ازسرگیری هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی تاکید کرد، این اقدام فرصت ها برای تحقق آشتی ملی فلسطینیان را از بین می‌برد.

جمعیت علمای مسلمان لبنان در این بیانیه تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرده و از دمشق خواست به این تجاوز بر اساس راهبرد گلوله پاسخ گلوله پاسخ دهد، زیرا این تنها زبانی است که صهیونیست‌ها آن را می‌فهمند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد چهارشنبه خبر داد، پدافند هوایی سوریه با تعدادی اهداف متخاصم در حریم هوایی دمشق مقابله کرده است. رژیم صهیونیستی نیز رسما" در بیانیه‌ای تجاوز به حریم سوریه را برعهده گرفت.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 29 آبان 1399 - 11:49:1