روحانی : دولت فعلی آمریکا، دولتی جنایتکار و تروریست است

چهار شنبه 28 آبان 1399 - 13:53:7
روحانی : دولت فعلی آمریکا، دولتی جنایتکار و تروریست است

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برخی اقدامات مخرب و تروریسم اقتصادی واشنگتن علیه تهران در سال‌های اخیر گفت: دولت فعلی آمریکا، دولتی جنایتکار و تروریست است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت تصریح کرد: از زمانی که دولت فعلی آمریکا وارد جنگ اقتصادی با ایران شد، تهران در محاصره اقتصادی قرار گرفت و با تروریسم اقتصادی واشنگتن مواجه شد.

روحانی با بیان اینکه ایران در سال‌های اخیر در مقابل یک دولت قلدر قرار داشته است، اظهار کرد: آمریکا در بخش اقتصادی توانست به ملت ایران فشار بیاورد اما در تحقق هدف اصلی خود که برهم زدن امنیت داخلی ایران بود، شکست خورد.

رئیس جمهوری ایران خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور رو به بهبود است و دولت تلاش خواهد کرد، این شرایط ادامه داشته باشد تا مشکلات مردم کاهش یابد.

روحانی در ادامه با اشاره به تعطیلی و اعمال محدودیت‌های شدید در شهرهای با وضعیت قرمز در کشور، از ارائه بسته کمک معیشتی به یک سوم جامعه در چهار ماه پیش رو خبر داد.

رئیس جمهوری ایران با تاکید بر ضرورت مسوولیت پذیری همگانی در روند مبارزه با بیماری کرونا گفت: از شنبه آینده و با اجرای طرح جامع اعمال محدودیت‌های پویا در مقابله با کرونا، شهرهایی که شرایط قرمز دارند به جز در موارد ضروری، تقریبا به حالت تعطیل و شهرهای نارنجی نیز به حالت نیمه تعطیل در می آیند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 28 آبان 1399 - 13:50:51