روحانی : دولت آینده آمریکا تسلیم قانون و مقررات باشد

شنبه 17 آبان 1399 - 12:17:38
روحانی : دولت آینده آمریکا تسلیم قانون و مقررات باشد

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تحریم کنندگان کشور، راهشان نادرست و ناصحیح بوده است تاکید کرد، دولت آینده آمریکا تسلیم قانون و مقررات باشد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» رییس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، ضمن قدردانی از مقاومت و ایستادگی بی نظیر ملت ایران در برابر تروریسم اقتصادی حاکمان کاخ سفید ابراز امیدواری کرد، تحریم کنندگان متوجه شده باشند به هیچ عنوان به اهداف خود دست نخواهند یافت و با درس آموزی از این تجربه، تسلیم قانون و مقررات شده و به همه تعهدات خود بازگردند. 

روحانی افزود، ملت ایران با مقاومت و صبوری طرف مقابل را وادار به تمکین به قانون و مقررات خواهد کرد.

رییس جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به شیوع کرونا و مشکلات ایجاد شده توسط این بیماری اظهار کرد، برای اجرای دقیق‌تر و شدیدتر پروتکل‌های بهداشتی نیاز است تا تمهیداتی بیشتری را مدنظر قرار داد.

روحانی، مسائل دینی، اخلاقی، ‌انسانی در مبارزه با کرونا را بسیار مهم دانست و گفت، با رعایت حداقل‌ها یعنی فاصله‌گذاری اجتماعی، ماسک و بهداشت فردی می توان از این بحران عبور کرد.

بر اساس آمار وزارت بهداشت ایران تا روز جمعه، 663 هزار و 800 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 37 هزار و 409 نفر جان باخته اند و 509 هزار و 952 نفر نیز بهبود یافته اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 17 آبان 1399 - 11:53:27