برگزاری نشست خبری ستاد سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی +عکس

شنبه 10 آبان 1399 - 19:20:34
برگزاری نشست خبری ستاد سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی +عکس

تهران- الکوثر: نشست خبری ستاد سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ با حضور حسین امیرعبداللهیان مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی و دبیر ستاد گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دبیر ستاد گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر پیگیری انتقام خون سردار سلیمانی گفت: در بعد بین المللی، حقوقی و سیاسی همچنان بحث انتقام موضوع اصلی و اساسی جمهوری اسلامی ایران است و مردم از سراسر دنیا مطالبه دارند.

دستیار ویژه رئیس مجلس عنوان کرد: در بنیاد سلیمانی هر دو بعد و دو شکل حضوری و غیر حضوری برگزاری مراسم سالگرد مورد توجه قرار داده شده است. اگر شرایط اجازه دهد بخشی از برنامه‌ها به صورت حضوری خواهد بود و با توجه به اینکه مزار ایشان در کرمان است برنامه‌هایی در کرمان و تهران پیش‌بینی شده، اما به دلیل علاقه مردم در کل کشور و در همه استان‌ها مراسم‌هایی برگزار خواهد شد.

در پایان این نشست خبری حسین امیرعبداللهیان دبیر ستاد گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همراه حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران از موزه و سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بازدید کردند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 10 آبان 1399 - 18:55:8

دسته بندی :