زیاد النخاله: با اقتدار به مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد

سه شنبه 6 آبان 1399 - 9:55:25
زیاد النخاله: با اقتدار به مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد

تهران- الکوثر: دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد شهادت فتحی شقاقی بنیانگذار این جنبش بر ادامه گزینه مقاومت و ایستادگی در برابر اشغالگران قدس تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی امشب در سخنانی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد شهادت فتحی الشقاقی بنیانگذار این جنبش ، این شهید را الگوی بی نظیر برای مردم فلسطین و رزمندگان مقاومت برای مبارزه با اشغالگران قدس توصیف کرد.

النخاله با حزن انگیز خواندن لحظه دریافت شهادت فتحی شقاقی به ایستادگی اسیران دربند اشغالگران قدس اشاره کرد و گفت : ماهر الاخرس اسیری که امروز الگوی بی نظیری در این مسیر ارائه کرده است و این مسیر هرگز متوقف نخواهد شد مگر آنکه اشغالگری از تمام سرزمین فلسطین برچیده شود.

وی با تشریح ویژگی های والای شخصیتی و مبارزاتی شهید شقاقی گفت بیست و پنج سال پیش گلوله های صهیونیستهای قاتل، سر مرد نخست جهاد و نماد مقاومت روزافزون در فلسطین و منطقه را هدف قرار داد.

النخاله اظهار داشت امروز پس از گذشت بیست و پنج سال از شهادت دکتر شقاقی، همچنان با اقتدار و صلابت در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی می کنیم و با قدرت به حق خود در فلسطین چنگ زده ایم.

وی افزود هر قدر برخی در برابر آمریکا و دشمن صهیونیستی به زیان ملت ما و ملتهای ستمدیده عربی تسلیم شوند و هر قدر آمریکا سلاحهای نجس خود را برای خدمت به پروژه صهیونیستی تقدیم کند و سران اضافی عرب را به عنوان گله های کوچک به پیش ببرد تا در حلقه حقیر صهیونیستی وارد کند،  ملت ما بیش از هر زمانی معنای قدس و مفهوم فلسطین را درک می کند و می داند که چه ارزشی برای آنها دارد و نیز می داند که چرا آمریکا تمام توان و امکانات خود را برای تحقق صلح دروغین به نفع پروژه صهیونیستی و به زیان ملت و امت و تمدن ما به کار گرفته است.

النخاله افزود ملت ما با وجود محاصره و رنج و کشتاری که در معرض آن قرار دارد و سران سازشکار در آن شریک هستند، همچنین مقاوم و استوار ایستاده است و هر روزی که می گذرد تاکید می کند که هرگز تسلیم نخواهد شد و با ایستادگی خود ظلم و جور نظام بین المللی به سرکردگی آمریکا و ضعف و متزلزل بودن و شکنندگی نظامهای ذلیل و حقیر عربی را که بر ملتهای خود با سلاح آمریکایی و صهیونیستی سیطره دارند، بر ملا کرده است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در پایان بر ضرورت وحدت و یکپارچگی ملت و تمام گروههای فلسطینی برای عبور از این لحظه سختی که در معرض توطئه های گوناگون محور آمریکایی صهیونیستی ارتجاع سازشکار عرب قرار دارند، و ادامه مقاومت و ایستادگی تا آزادی کامل سرزمین فلسطین از اشغال صهیونیستها تاکید کرد.


سه شنبه 6 آبان 1399 - 9:49:33