آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور ؛ شناسایی بیش از شش هزار بیمار جدید

جمعه 2 آبان 1399 - 14:52:26
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور ؛ شناسایی بیش از شش هزار بیمار جدید

تهران - الکوثر : بیش از شش هزار بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران شناسایی شده و ۳۳۵ نفر دیگر نیز جان باخته اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران روزجمعه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور گفت، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، در 24 ساعت گذشته،  شش هزار و ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید- 19 در ایران شناسایی شدند که از این تعداد  دو هزار و ۲۱۴ نفر از آنها بستری شدند و به بقیه بیماران نیز به‌ صورت سرپایی خدماتی ارائه شد. 

لاری با بیان اینکه مجموع بیماران ویروس کرونا  در ایران   به ۵۵۶ هزار و ۸۹۱ نفر رسیده است  افزود، در 24 ساعت گذشته، ۳۳۵ بیمار کووید۱۹ جان باختند  و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۱ هزار و ۹۸۵ نفر رسیده است .

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت ایران، تاکنون  ۴۴۶ هزار و ۶۸۵نفر از بیماران کرونایی نیز در ایران بهبود یافته اند و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند .

 همچنین ۴۹۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت بد  این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری خاطرنشان کرد، تاکنون چهار میلیون و ۶۵۸ هزار و ۷۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در ایران انجام شده است.

شمار افراد  مبتلا به ویروس کرونا در جهان نیز به حدود 42 میلیون نفر نفر رسیده است که از این تعداد بیش از  یک میلیون و 142 هزار نفر جان باختند . 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 2 آبان 1399 - 14:37:58