بخشی از مسیر روضه منوره حرم مطهر رضوی بازگشایی شد

دو شنبه 21 مهر 1399 - 18:28:11
بخشی از مسیر روضه منوره حرم مطهر رضوی بازگشایی شد

تهران- الکوثر: معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی گفت: با توجه به درخواست‌های روزافزون زائران، پس از بازدیدهای مکرر مسئولان محترم وزارت بهداشت و انجام نمونه‌گیری‌های متعدد، ایمنی حضور زائران توسط کارشناسان و مسئولان امر در مسیرهای منتهی به روضه منوره تائید شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  محمد توکلی افزود: زائران گرامی از امروز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، می‌توانند از مسیر صحن آزادی به رواق دارالسعاده و از مسیر مسجد گوهرشاد به بالاسر حضرت، مشرف شده و از فضایی نزدیک تر از قبل به ضریح مطهر، امام مهربانی‌ها را زیارت کنند.

 


وی در ادامه با اشاره به بازگشایی تعدادی از رواق‌های حرم مطهر طی روزهای گذشته گفت: برابر با شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی از ستاد ملی مبارزه با کرونا و با هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی، 25درصد ظرفیت تعدادی از رواق‌ها از جمله رواق امام خمینی(ره)، رواق دارالهدایه، رواق دارالحکمه و شبستان‌های مسجد گوهرشاد بازگشایی شده است.

توکلی افزود: به صورت روزانه فرش‌های رواق‌های بازگشایی شده طبق دستورالعمل با فرش‌های جدید و تمیز تعویض می‌شود. خادمان سلامت نیز به صورت شبانه‌روزی با توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند.


دو شنبه 21 مهر 1399 - 17:31:11