حاتمی: هدف از ترور شهید سلیمانی جلوگیری از تحقیر بیشتر آمریکا در منطقه بود

سه شنبه 1 مهر 1399 - 17:9:1
حاتمی: هدف از ترور شهید سلیمانی جلوگیری از تحقیر بیشتر آمریکا در منطقه بود

تهران - الکوثر : وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، هدف دشمن از ترور سردار «قاسم سلیمانی» را جلوگیری از تحقیر بیشتر آمریکا نزد اذناب منطقه‌ای خود دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران روز سه‌شنبه در مراسمی که بصورت ویدئویی برگزار شد، با بیان اینکه یاد سردار شهید «قاسم سلیمانی» همواره در دل آزادی خواهان جهان زنده خواهد ماند، افزود، حق تعقیب قاتلان شهید سلیمانی به قوت خود باقیست و این لرزه همواره بر تن جنایتکاران خواهد ماند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با بیان اینکه دفاع مقدس ملت ایران بر خلاف سایر نبردهای ایران در ادوار گذشته، عزت، افتخار و غرور را برای کشور به همراه آورد گفت: وضعیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی و بخصوص حوزه دفاعی به گونه ای است که علی‌رغم تهدیدهای ظالمانه نظام سلطه، ایران اسلامی میتواند هر تهدیدی را در نقطه شروع آن حتی خارج از مرزهای خود کشف و خنثی کند.

سرتیپ حاتمی با اشاره به اینکه مصداق عینی اقتدار ایران در برهه‌های مختلف، برای همگان آشکار و نمایان شده است، تصریح کرد: زمانی که دشمن یک سرزمین بزرگ را با ایجاد گروههای تروریستی به اشغال خود در آورد، ایران اسلامی با نقش‌آفرینی خود و با الهام و تأسی از دفاع مقدس توانست به کمک نیروهای مسلح و مردم سوریه و عراق بر دشمنان و تروریسم ساختگی فائق آید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران تصریح کرد: مقاومت تا بیرون راندن دشمن از غرب آسیا و پاک کردن منطقه از لوث وجود شیطان بزرگ ادامه خواهد یافت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 1 مهر 1399 - 15:11:8