ولایتی : فرهنگ ایثار و شهادت زمینه‌ساز تحقق وعده الهی است

سه شنبه 1 مهر 1399 - 9:25:49
ولایتی : فرهنگ ایثار و شهادت زمینه‌ساز تحقق وعده الهی است

تهران - الکوثر : دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی، فرهنگ ایثار را زمینه‌ساز تحقق وعده الهی در نصرت و پیروزی دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «علی‌اکبر ولایتی» دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی روز دوشنبه در نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری جایزه جهانی ایثار سردار سلیمانی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و  شهادت برکات مستقیم و غیرمستقیم زیادی به جامعه منتقل کرده و زمینه ساز تحقق وعده الهی برای صالحان و مومنان است.
ولایتی افزود: ایثار به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و والاترین ارزش‌هایی است که یک انسان متعهد می‌تواند به آن دست یابد.
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی همچنین یادآور شد: جایزه جهانی ایثار سردار سلیمانی به منظور پاسداشت مجاهدت شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم، امنیت و مقاومت و در جهت ترویج ارزش‌های والای انسانی و اسلامی در زمینه مقاومت در برابر استکبار اهدا خواهد شد. 


جایزه جهانی ایثار سردار سلیمانی به همت مجمع جهانی بیداری اسلامی با همراهی 16 نهاد و گروه دولتی و غیردولتی ایرانی و خارجی به صورت دوسالانه برگزار خواهد شد.
در نشست روز دوشنبه که با شرکت مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار شد، نحوه اعطای جایزه، شیوه‌نامه ارزیابی کاندیداها و دیگر موضوعات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 1 مهر 1399 - 9:24:15