عبدالملک بدرالدین : هرگونه تعامل و همکاری با رژیم صهیونیستی خروج از صف امت اسلام است

دو شنبه 31 شهریور 1399 - 21:28:39
عبدالملک بدرالدین : هرگونه تعامل و همکاری با رژیم صهیونیستی خروج از صف امت اسلام است

تهران - الکوثر : دبیرکل انصارالله یمن گفت، انقلاب 21 سپتامبر آغازی برای خروج از گذشته تاریک و گامی در جهت ساخت آینده‌ای بر اساس ارزش‌ها و اصول مردم یمن بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن روز دوشنبه در سخنانی به مناسبت انقلاب 21 سپتامبر این کشور افزود، بزرگترین هدف از انقلاب آزادی و استقلال یمن بود.
به گفته رهبر انصارالله، نظام سیاسی سابق درکی از ظرفیت‌ها و توانایی‌های مردم یمن نداشته و باور داشت که مردم این کشور نمی‌توانند در مقابل دخالت‌های آمریکا بایستند و از استقلال و آزادی خود دفاع کنند.
الحوثی همچنین با اشاره به مشکلات کنونی مردم یمن، گفت تنگناهای معیشتی نتیجه جنگ فراگیر و محاصره و ممانعت از ورود سوخت و بلوکه شدن درآمدهای نفتی است.
مردم یمن به دلیل بی ‌کفایتی دولت موقت «عبد ربه منصور هادی» در اداره امور کشور، ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۴ اعتراض سراسری کردند و جنبش انصارالله پس از ورود به شهر صنعا، پایتخت این کشور، قدرت را در اختیار گرفت. 
سیدعبدالملک الحوثی همچنین با اشاره به سازش کشورهای امارات و بحرین با رژیم اسرائیل، گفت، اگر عربستان سعودی گاو شیرده آمریکا بود، امارات نیز بز شیرده این کشور است.
رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه، تمامی اقدامات عربستان، امارات و بحرین در راستای منافع آمریکا و اسرائیل است، تاکید کرد هرگونه تعامل و همکاری با رژیم صهیونیستی خروج از صف امت اسلامی و یک خطای استراتژیک و سیاسی است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 31 شهریور 1399 - 19:18:21