روحانی : آمریکا به اهداف ضد ایرانی اش نخواهد رسید

چهار شنبه 19 شهریور 1399 - 15:25:39
روحانی : آمریکا به اهداف ضد ایرانی اش نخواهد رسید

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدام آمریکا در اعمال تحریم های ظالمانه ضد ملت ایران گفت، آمریکایی ها قطعا به هدف خود نخواهند رسید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، با بیان اینکه آمریکا فکر می کرد با فشار اقتصادی و تحمیل تحریم، ملت ایران را به زانو در می‌آورد افزود، آمریکایی‌ها نه تنها به هدف خود نرسیدند بلکه آبرو و حیثیت خود را در شورای امنیت سازمان ملل متحد، در سطح جهان و حتی در پیش ملت خود به طور کامل بردند.
روحانی با بیان اینکه دشمنان با ایجاد کانال‌های خبری دروغین، تبلیغات گسترده‌ای علیه منافع ملت ایران به راه انداخته اند تصریح کرد، در این رسانه ها و کانال‌ها، روزانه با بهانه‌های مختلف به یک نگرانی دامن می‌زنند و در بازارهای مختلف التهاب آفرینی می‌کنند که البته همواره با هوشیاری مردم رسوا و با پاسخ محکم ملت ایران مواجه می شوند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با قدردانی از ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل فشار اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمن تصریح کرد، ملت، همه قوا، کارگزاران و مسوولین دستگاههای اجرایی ایران همه توان خود را در شرایط سخت کنونی به کار گرفته اند و برغم همه مشکلات ناشی از تحریم و ویروس کرونا، خوشبختانه کشور در دوماه گذشته در مسیر رشد اقتصادی قرار گرفته است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 19 شهریور 1399 - 14:44:43