صدای زنگ «ایثار و شهادت» کنار مزار حاج قاسم+عکس

شنبه 15 شهریور 1399 - 11:41:51

تهران- الکوثر: زنگ مهر «ایثار و شهادت» با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و معاون وزیر آموزش و پرورش در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید حاج‌قاسم سلیمانی نواخته شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، صبح امروز از کنار مرقد شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی زنگ مهر «ایثار و شهادت» با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی نواخته شد.

 سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه این آیین اظهار داشت: شهید حاج قاسم عزیز به فرموده مقام رهبری صاحب مکتب است و قطب‌نمایی است که رسیدن به سعادت را مشخص می‌کند.

وی شخصیت حاج قاسم را شخصیتی کم‌نظیر و در برخی موارد بی‌نظیر دانست و افزود: ایشان شخصیتی داشت که در انقلاب و ولایت ذوب شده بود و صداقت و ایستادگی در مسیر حق، بزرگان دین و اسلام در وجودش نهادینه شده بود.

معروفی خاطرنشان کرد: امروز حاج قاسم صاحب مکتب است و این مکتب دست‌یافتنی است.

رضوان حکیمی معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش نیز اظهار داشت: شهادت سردار بزرگ دل‌ها به ما نشان داد یک انسان چقدر می‌تواند بزرگ باشد و فراتر از زمان و مکان در قلب همه مردم حاضر شود.

وی عنوان کرد: ما با سردار دل‌ها عهد می‌بنیدیم 8 میلیون و 270 هزار  دانش‌آموز دبستانی و یک میلیون و 200 هزار نوآموز پبش‌دبستانی را طوری تربیت کنیم که جا پای شما بگذارند وهمه مثل شما سرباز وطن باشند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 15 شهریور 1399 - 11:41:16