رئیسی : آمریکا و اروپا به مکان امنی برای تروریستها تبدیل شده اند

دو شنبه 13 مرداد 1399 - 19:57:49
رئیسی : آمریکا و اروپا به مکان امنی برای تروریستها تبدیل شده اند

تهران - الکوثر : رئیس قوه قضائیه آمریکا و اروپا بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر هستند و منفورترین نظام در جهان، نظام سلطه آمریکایی است که بالاترین درجه نفرت به آن‌ها در میان ملت‌ها به‌وجود آمده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه روز دوشنبه در جلسه شورای عالی مسئولان قضایی کشور با اشاره به تحرکات نظام سلطه در چالش‌آفرینی برای جمهوری اسلامی افزود: آمریکایی‌ها که سالیان دور و درازی عامل بی‌عدالتی و نقض حقوق بشر در جهان هستند، اکنون گرفتار خودشان شده‌اند، اما همچنان به رفتارهای خصمانه ضد ملت‌های آزاده جهان ادامه می‌دهند.
رئیسی همچنین با قدردانی از نیروهای امنیتی ایران برای دستگیری سرکرده گروهک تروریستی "تندر" گفت:کشورهای مدعی حقوق بشر، مکان امنی برای تروریست‌ها شده‌اند و آمریکا و اروپا نیز عاملان به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه در اقصی نقاط جهان را پرورش می‌دهند و حمایت می‌کنند.
وزارت اطلاعات ایران شنبه گذشته اعلام کرد: «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک تروریستی "تندر" که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد، توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی دستگیر شد.
رئیس قوه قضائیه ایران در ادامه با تأکید بر این که هر گونه دلبستگی و عقب نشینی در مقابل دشمن، خطای راهبردی است، تبیین تئوری مقاومت، ایستادگی و خودباوری از سوی رسانه‌ها و افشاگری در خصوص ماهیت و عملکرد جریان تحریف را خواستار شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 13 مرداد 1399 - 16:49:46