امیر حاتمی ؛ سرریز فناوری‌های وزارت دفاع ایران در خدمت صنایع کشور

دو شنبه 13 مرداد 1399 - 11:34:25
امیر حاتمی ؛ سرریز فناوری‌های وزارت دفاع ایران در خدمت صنایع کشور

تهران - الکوثر : وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: سرریز فناوری‌های دفاعی در خدمت خودروسازان داخلی، بخش حمل و نقل هوایی، دریای، ریلی و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سایر بخش‌های کشور قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تشریح و تبیین جایگاه قدرت دفاعی ایران در سطح منطقه و جهان گفت : با وجود تحریم‌های ظالمانه نظام استکبار، جمهوری اسلامی در حوزه تقویت بنیه دفاعی کشور به پیشرفت‌های تحسین برانگیزی دست یافته است. 

سرتیپ حاتمی با اشاره به تحریم‌شکنی در حوزه دفاعی و نظامی به ویژه در تولید و ساخت جت پیشرفته آموزشی کوثر تصریح کرد: وزارت دفاع ایران توانسته است با راهبرد «ما می‌توانیم» و توجه به ظرفیت‌های بومی و داخلی، نیازهای واقعی نیروهای مسلح را در تمامی حوزه‌های رزم زمینی، هوایی، دریایی، الکترونیک، پدافندی و موشکی برآورده کند.

وزیر دفاع ایران، اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی را مرهون ایثارگری شهدای سرافراز انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: ارتقای توان موشکی کشور، تهیه و ساخت پیشرفته‌ترین دستاوردهای حوزه رزم دریایی، ساخت و تولید پیشرفته‌ترین تجهیزات رزم زمینی و تولید و ساخت هواپیماهای رزمی و آموزشی در حوزه هوایی از جمله اولویت‌های وزارت دفاع در سال‌های اخیر بوده است.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ایران نیز در این نشست آمادگی خود را در جهت حمایت و توسعه صنعت دفاعی در ابعاد گوناگون اعلام کردند.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 13 مرداد 1399 - 11:29:38