سرلشکر سلامی : تحریم‌های تسلیحاتی تأثیری بر وضعیت دفاعی ایران ندارد

شنبه 7 تیر 1399 - 16:5:17
سرلشکر سلامی : تحریم‌های تسلیحاتی تأثیری بر وضعیت دفاعی ایران ندارد

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تحریم‌های تسلیحاتی دشمن هیچ تأثیری بر وضعیت دفاعی ایران ندارد، گفت: تمامی سیستم‌های تسلیحاتی در نیروی زمینی سپاه پاسداران به مرحله خوداتکایی و استقلال رسیده‌ است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، با نزدیک شدن موعد لغو تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل متحد علیه ایران (18 اکتبر 2020) که بخشی از قطعنامه 2231 شورای امنیت است، آمریکایی‌ها تلاش هایشان برای جلوگیری از اتمام این تحریم‌ها را دوچندان کرده‌اند.  

سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه در تهران، تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران به ویژه در حوزه تسلیحات را فرصتی مغتنم دانست و اظهار کرد: تمامی سلاح‌های سبک تا سنگین و زرهی و توپخانه، مهندسی و سامانه‌های اطلاعاتی و راداری که مورد نیاز رزم زمینی است با تکیه بر دانش و فناوری بومی در کشور تولید شده‌اند.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی فناوری‌هایی که در ابعاد جهانی در حوزه رزم زمینی قرار دارد، در سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه پاسداران قابل مشاهده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رونمایی از سیستم‌های غافلگیرکننده در آینده نزدیک، تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه، غافلگیری فناورانه را در دستور کار خود قرار داده است تا در برابر فناوری‌های روز کمبودی احساس نشود.

جدیدترین دستاوردهای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه جنگ الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، پهپاد و زرهی در بازدید سرلشکر سلامی از سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه رونمایی شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


شنبه 7 تیر 1399 - 14:12:32