روحانی: وحدت مردم ایران مانع فشار زانوی آمریکایی‌ها بر گلوی ملت شده است

سه شنبه 20 خرداد 1399 - 8:28:43
روحانی: وحدت مردم ایران مانع فشار زانوی آمریکایی‌ها بر گلوی ملت شده است

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحریم‌های غیرقانونی آمریکا ضد تهران، گفت: همراهی مردم و وحدت و انسجامی که در جامعه بوجود آمده، مانع فشار زانوی آمریکایی‌ها بر گلوی ملت ایران شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در دومین جلسه برنامه‌ریزی برای تحقق شعار "جهش تولید" با بیان اینکه آمریکایی‌ها با سیاست "زانو بر گلو" شدیدترین تحریم‌ها را ضد دولت و ملت ایران اعمال کردند، افزود: هدف‌ آمریکا، محروم کردن مردم ایران از تأمین اولیه‌ترین امکانات زندگی نظیر انرژی، آب، برق، گاز، مواد غذایی و دارو بود.
روحانی خاطرنشان کرد: دولت ایران امروز نه تنها در تأمین کالاهای اساسی زندگی مردم از جمله غذا و دارو و خدمات ضروری مورد نیاز دچار مشکل نیست، بلکه حتی توانسته‌ با وجود سنگین‌ترین و شدیدترین تحریم‌های اقتصادی رشد منفی اقتصادی را جبران کرده و حتی در برخی زمینه‌ها نیز رشد و پیشرفت داشته باشد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران، "جهش تولید" را رمز عبور از مشکلات کشور دانست و تاکید کرد: تحقق شعار "جهش تولید" با همکاری، همفکری و تلاش همگانی، قطعاً دشمنان را ناامید خواهد کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در  اینستاگرام  دنبال کنید


سه شنبه 20 خرداد 1399 - 8:27:14