قدردانی روحانی از عملکرد خوب کادر درمانی و ملت ایران در مبارزه با بیماری کرونا

دو شنبه 12 خرداد 1399 - 8:53:34
قدردانی روحانی از عملکرد خوب کادر درمانی و ملت ایران در مبارزه با بیماری کرونا

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران با مقایسه آمار و آثار کرونا بر اقتصادِ برخی کشورهای پیشرفته در جهان تاکید کرد: عملکرد خوب یکصد روزه کادر درمانی و ملت ایران در مبارزه با بیماری کرونا در تاریخ ماندگار می‌شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور تصریح کرد: آمار علمی اعم از تعداد بستری، تعداد افراد فوت شده و بهبودیافته‌ها، بیانگر کارنامه خوب کادر درمانی و ملت ایران است.

روحانی با اشاره به کنترل ویروس کرونا در بسیاری از استان‌های ایران تاکید کرد: این روند تا اطمینان کامل مردم در برابر بیماری ادامه پیدا می‌کند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با ارائه آمار و ارقامی از روند توسعه شتابان کشور با وجود تحریم‌های غیرقانونی دشمنان، یادآور شد: 3 هزار و 900 طرح در حوزه عمرانی در سال جاری به بهره برداری می رسد.

روحانی در ادامه با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ملت و دولت ایران با رهنمودهای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل انواع توطئه‌ها ایستادگی کرده‌اند.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


دو شنبه 12 خرداد 1399 - 8:52:12