پیام تسلیت روحانی در پی سقوط هواپیمای مسافربری پاکستان

شنبه 3 خرداد 1399 - 5:47:5
پیام تسلیت روحانی در پی سقوط هواپیمای مسافربری پاکستان

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی جانباختن ده‌ها تَن از سرنشینان سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری پاکستان را به نخست وزیر این کشور تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ،  «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در پیامی به «عمران خان» نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز تاسف از سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری نزدیک فرودگاه کراچی که منجر به جانباختن ده ها تن از سرنشینان آن و مردم منطقه شد، با دولت و ملت پاکستان و خانواده قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.

روحانی همچنین در این پیام از درگاه خداوند، سلامتی و موفقیت نخست وزیر پاکستان و سربلندی و سعادت مردم این کشور را  آرزو کرد. 

«سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه نیز ضمن ابراز تاسف از سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری در پاکستان که منجر به جان باختن ده‌ها تَن از شهروندان این کشور شد، با دولت و ملت پاکستان و خانواده قربانیان این سانحه دلخراش ابراز همدردی کرد.

یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی کشوری پاکستان (PIA) روز جمعه در منطقه مسکونی نزدیک فرودگاه شهر کراچی در جنوب این کشور سقوط کرد.

هواپیمای حادثه دیده ایرباس 320، از شهر لاهور عازم کراچی بود.  

سازمان هوانوردی پاکستان در تازه‌ترین گزارش خود از کار افتادن موتور، باز نشدن چرخ ها و نقص فنی را عامل سقوط هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی کشوری پاکستان (PIA) با 107 مسافر و خدمه اعلام کرده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


شنبه 3 خرداد 1399 - 5:15:50