دفع حمله گسترده ائتلاف متجاوز سعودی در تعز

یک شنبه 28 اردیبهشت 1399 - 17:52:46
دفع حمله گسترده ائتلاف متجاوز سعودی در تعز

تهران- الکوثر: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز دو حمله گسترده شبه‌نظامیان ائتلاف متجاوز سعودی در استان تعز را ناکام گذاشتند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز یکشنبه پیشروی و حمله گسترده شبه‌نظامیان ائتلاف متجاوز سعودی در دو جبهه الضباب و بیر باشا در استان تعز در جنوب غرب یمن را ناکام گذاشتند.

یک منبع نظامی گفت که شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی از چهار مسیر به سمت جبل الهان در الضباب و بیر باشا در تعز پیشروی کرده بودند اما با آنها مقابله شد.

طبق گزارش وبگاه «المسیرة»، این منبع افزود که رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی با یاری خداوند متعال توانستند شمار زیادی از این مزدوران را زخمی کرده و حمله آن‌ها را دفع کنند.

به گفته این منبع، مزدوران ائتلاف سعودی در کمین‌ها و بمب‌های دست‌سازی که ارتش و کمیته‌های مردمی کار گذاشته بودند، گرفتار شده و همین امر باعث دو چندان شدن قربانیان و خسارت‌های مالی وارده به آن‌ها شد.

بر اساس این گزارش، پیشروی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی و درگیری با آن‌ها چندین ساعت به طول انجامید و طی آن شماری از این مزدوران کشته و زخمی شدند.

شبه‌نظامیان ائتلاف متجاوز از پشتیبانی هوایی رژیم سعودی برخوردار بودند. هواپیماهای ائتلاف سعودی در هفت نوبت منطقه مجزر، نُه بار منطقه حیران و حرض و یک بار منطقه العطن در بکیل المیر را بمباران کردند.


یک شنبه 28 اردیبهشت 1399 - 17:3:42