هشدار محمود عباس به رژیم صهیونیستی درباره دست درازی به کرانه باختری

پنج شنبه 25 اردیبهشت 1399 - 15:43:51
هشدار محمود عباس به رژیم صهیونیستی درباره دست درازی به کرانه باختری

تهران - الکوثر : رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، اگر رژیم صهیونیستی از الحاق هر بخشی از کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی خبر بدهد همه توافقات با این رژیم را ملغی می‌کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز چهارشنبه در سخنانی به مناسبت هفتاد و دومین سالگرد یوم النکبه گفت، همه توطئه‌ها و نقشه‌ها برای از بین بردن مسئله فلسطین با مقاومت ملت فلسطین که ریشه در سرزمین خود دارند به شکست انجامیده است.

رئیس تشکیلات خودگردان تاکید کرد، حرکت فلسطینیان در این مسیر مقدس هرگز متوقف نمی‌شود تا پرچم‌ فلسطین را بر فراز مسجد الاقصی و کلیسای القیامه در قدس پایتخت ابدی فلسطین به اهتزاز درآوریم.

عباس گفت، تشکیلات خودگردان علی رغم همه موانع و با وجود همه سیاست‌های تهاجمی اشغالگران، گام های مطمئنی برای احیای حقوق کامل فلسطینیان و برچیدن اشغالگری صهیونیست ها از سرزمین پر برکت فلسطین برمی‌دارد.

رئیس تشکیلات خودگردان گفت، تشکیلات در موضع خود در قبال همه توافقات و تفاهمات با رژیم اشغالگر اسرائیل یا با خود آمریکا تجدید نظر خواهد کرد و همه این توافقات و تفاهمات را ملغی خواهد کرد .

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی  اخیرا اعلام کرد، طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری رود اردن به اراضی تحت اشغال رژیم صهیونیستی، طی ماه‌های آینده عملی می شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


پنج شنبه 25 اردیبهشت 1399 - 15:5:43

دسته بندی :