روحانی : بدترین و شرورترین حکومت در آمریکا بر سرکار است

چهار شنبه 24 اردیبهشت 1399 - 14:8:56
روحانی : بدترین و شرورترین حکومت در آمریکا بر سرکار است

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه بدترین و شرورترین حکومت در آمریکا بر سرکار است، گفت: دولت آمریکا همیشه تروریست بوده ولی تا این حد بی‌سابقه است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به اقدامات تروریستی آمریکا در چند سال اخیر یادآور شد: آمریکا همیشه علیه ملت‌های مستقل و مظلوم اقدام کرده اما در شرایط شیوع ویروس همه‌گیر کرونا هم برای خرید دارو موانعی را ایجاد می‌کند.

روحانی با بیان اینکه ایران در دو سال گذشته، برابر بدترین حکومت آمریکا قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ، هیچ‌گاه آمریکا تا این حد ضد بشر، بی‌رحم و ناتوان نبوده است و حتی وزیر خارجه این رژیم، از الفبای سیاست سر در نمی‌آورد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به کمک‌های مردمی و ایثار کادر پزشکی در کشور تاکید کرد: تمام کمک‌های معیشتی، انفاق ملت و خدمات پزشکان و پرستاران ایرانی ریشه در فرهنگ دینی و اسلامی دارد.

روحانی با بیان اینکه فداکاری و تلاش پزشکان و پرستاران و کادر درمانی ایران بی‌نظیر است، تصریح کرد: منشاء این فرهنگ قرآن مجید، زندگی پیامبر اسلام و امیرالمومنین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هستند.

براساس تازه‌ترین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران، تاکنون حدود 110 هزار نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد 88 هزار و 357 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ها مرخص شده‌اند و فوت ناشی از ویروس کرونا در ایران به 6 هزار و 733 نفر رسیده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


چهار شنبه 24 اردیبهشت 1399 - 13:45:54