قدردانی لبنان از ارسال کیت‌های تشخیصی ایران

سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 - 12:39:51
قدردانی لبنان از ارسال کیت‌های تشخیصی ایران

تهران - الکوثر : وزیران بهداشت، امورخارجه و خدمات عمومی و حمل و نقل لبنان اقدام ایران در ارسال ونتیلاتور و کیت‌های تشخیص ویروس کرونا را نشان‌دهنده عمق محبت و دوستی میان دو کشور دانستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، هواپیمای ایرانی حامل دستگاه تنفس مصنوعی (Ventilators) و کیت تشخیص (PCR)  به علاوه وسایل حفاظت پزشکی روز دوشنبه با حضور «میشل نجار» وزیر خدمات عمومی و حمل و نقل، «ناصیف حتی» وزیر امورخارجه و «حمد حسن» وزیر بهداشت لبنان وراد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد.
وزیر بهداشت لبنان با قدردانی از کمک های ایران در ارسال کیت های تشخیص کرونا گفت: ایران زمانی که خود در حال مبارزه با بیماری "کووید 19 " است ، از ارسال کمک های پزشکی به لبنان کوتاهی نکرده است. 
وزیران امورخارجه و خدمات عمومی و حمل و نقل  لبنان هم با قدردانی از جمهوری اسلامی و ملت ایران به خاطر ارسال دستگاه تنفس مصنوعی و کیت تشخیص به علاوه وسایل حفاظت پزشکی گفتند: این اقدام ایران نشان دهنده صداقت و همکاری دو ملت است.
«محمد جلال فیروزنیا» سفیر ایران در لبنان هم گفت: ارسال کمک های بهداشتی و پزشکی ایران به لبنان، ابتکاری انسانی در چارچوب روابط میان دو ملت است.
تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در جهان به بیش از 3 میلیون و 582 هزار نفر رسیده است که از این تعداد دست‌ِکم 248 هزار نفر جان خود را از دست دادند و بیش از یک میلیون و 160 نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ها مرخص شده‌اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 - 12:6:52