تقدیر روحانی از تلاش کادر پزشکی و تولیدگران ایران

دو شنبه 15 اردیبهشت 1399 - 9:59:37
تقدیر روحانی از تلاش کادر پزشکی و تولیدگران ایران

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران یکشنبه شب در جلسه‌ هیات دولت از تلاش‌ها و فداکاری‌های کادر پزشکی و تولیدگران ایران تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حسن روحانی در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش کادر پزشکی و تولیدگران ایران، از مردم خواست دستورالعمل‌های بهداشتی را همچون گذشته رعایت کنند تا کشور شاهد کاهش هرچه بیشتر ابتلا و مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا باشد.  

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران همچنین ضمن ابراز خرسندی از آمادگی کشور برای صادرات لوازم و تجهیزات مقابله با کرونا، دستورات لازم در این زمینه را صادر کرد.

همزمان با اقدامات پیشگیرانه و درمانی دولت ایران با کمک نیروهای مسلح، فرایند تشخیص زود هنگام، ردیابی افراد در تماس با مبتلایان، جدا سازی بیماران (قرنطینه) و درمان افراد مبتلا به ویروس کرونا با همراهی همه اقشار مردم ایران، به سرعت در حال انجام است.

جمهوری اسلامی ایران در هفته های اخیر به دلیل اقدامات بموقع و همکاری مردم شاهد سیر نزولی ابتلا به ویروس کرونا است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران، تاکنون 97 هزار و 424 نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 78 هزار و 422 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ها مرخص شده‌اند. 6 هزار و 203 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


دو شنبه 15 اردیبهشت 1399 - 9:59:29