قدردانی سرلشکرسلامی از پیام‌ روحیه‌بخش رهبر انقلاب به فرماندهان و پاسداران

پنج شنبه 4 اردیبهشت 1399 - 19:58:26
قدردانی سرلشکرسلامی از پیام‌ روحیه‌بخش رهبر انقلاب به فرماندهان و پاسداران

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از ابراز لطف و پیام روحیه بخش و محبت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا به آحاد فرماندهان، مسئولین و پاسداران حریم ولایت، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، درپیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است : سپاه پاسداران تدبیر و فرمان "باید قوی شویم" را دریافت نموده و با ایمان به وعده های الهی، در مسیر تاسیس تمدن نوین اسلامی، لحظه‌ای غفلت و سستی را به خود راه نداده و با قدرت و اقتدار، به دنبال تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است. 

فرمانده سپاه تاکید کرد : ما پیشمرگان مردم بزرگوار و نجیب ایران و نیز پاسدار انقلابشان، مفتخریم که برای سربلندی ملت مظلوم و مقاوم خود، آنچه در توان و اختیار داشته را به کار بسته ایم تا انشاالله آنان را برای رسیدن به آرزوهای بزرگشان از جمله فروپاشی نظام سلطه و استقرار عدالت و معنویت در جهان کمک کنیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد :حضور مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فضا، آسمان، زمین و دریا ، برای ایرانیان چتر امن و برای مظلومان نور امید است، ولی بی شک برای دشمنان پیام‌آور رعب و وحشت است.

سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا پیشتر در تماس تلفنی با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ، پیام رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به مناسبت روز تاسیس سپاه را به وی ابلاغ کرده بود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 4 اردیبهشت 1399 - 17:53:15