درخواست لیبرمن برای ممنوعیت نخست‌وزیری نتانیاهو

دو شنبه 1 اردیبهشت 1399 - 12:20:46
درخواست لیبرمن برای ممنوعیت نخست‌وزیری نتانیاهو

تهران - الکوثر : وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی از رئیس پارلمان این رژیم خواست، طرح ممنوعیت نخست‌وزیری «بنیامین نتانیاهو » را تصویب کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «آویگدور لیبرمن» رئیس کنونی حزب «اسرائیل خانه ما» روز یکشنبه در پیامی به «بنی گانتز» رئیس حزب آبی‌وسفید که همزمان ریاست پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) را نیز برعهده دارد، از او خواست مقدمات برای تصویب طرح ممنوعیت نخست‌وزیری نتانیاهو را فراهم کند.

وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد، نتانیاهو درحال حاضر تنها به دنبال وقت کشی است و توافق ائتلاف را با بنی گانتز امضاء نمی کند. 

این درحالیست که هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به طولانی شدن فرآیند تشکیل کابینه و متضرر شدن آن‌ها به دلیل شرایط کرونا، روز یکشنبه در تل‌آویو تظاهرات کردند. 

مذاکرات دو حزب لیکود و آبی‌وسفید به دلیل درخواست نتانیاهو برای تصویب قانونی که مانع برکناری وی از نخست‌وزیری توسط دیوان عالی رژیم صهیونیستی شود، به بن‌بست خورده بود.

یش از یک سال است که رژیم صهیونیستی با بحران تشکیل کابینه روبرو است و برگزاری سه دوره انتخابات پارلمانی برای انتخاب نخست‌وزیر جدید با اکثریت آرا راه به جایی نبرده و بحران کرونا به آن نیز اضافه شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 1 اردیبهشت 1399 - 12:19:12

دسته بندی :