سرلشکر باقری : ارتش ایران موفق‌تر از همیشه در حال اجرای مأموریت‌ها است

پنج شنبه 28 فروردین 1399 - 12:2:57
سرلشکر باقری : ارتش ایران موفق‌تر از همیشه در حال اجرای مأموریت‌ها است

تهران - الکوثر : رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی با انسجام، سازماندهی مناسب و آمادگی کامل و تحرک بالا، شجاعانه و موفق‌تر از همیشه در حال اجرای مأموریت‌ها است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر «محمد باقری» روز پنجشنبه در دیدار با امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش ایران با تبریک روز ارتش تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی علاوه‌ بر حفظ آمادگی‌های رزمی و دفاعی خود، با تمام توان به کمک ملت ایران آمده و در دفاع از سلامت و بهداشتِ مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده است. 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تصریح کرد: نیروهای ارتش، چه در مسئله رفع آلودگی از معابر و شهرها و مناطق آلوده، چه در مسئله کنترل تردد در جاده‌ها در دوره محدودیت رفت و آمدها و چه در مسئله مداوای بیماران در بیمارستان‌های ارتش در کنار کادر درمانی کشور در مأموریت حفظ سلامت مردم ایران سهیم بودند.

فرمانده کل ارتش ایران نیز در این دیدار با اشاره به اجرای رزمایش «کمک مومنانه» برای حمایت از مردم آسیب‌دیده بر اثر شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: ارتش جمهوری اسلامی آمادگی دارد در سراسر کشور با همکاری نهادهای حمایتی، با پای کار آوردن ظرفیت‌های نیروی انسانی و تجهیزاتی به مردم ایران امدادرسانی کند.

امسال به دلیل شیوع کرونا، مراسم رژه نیرو‌های مسلح ایران به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی برگزار نمی شود، اما طرح جایگزین با نام «رژه خدمت» و با شعار «مدافعان وطن و یاوران سلامت» در سطح کشور اجرا می‌شود.  

29 فروردین به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، «روز ارتش» نامگذاری شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 28 فروردین 1399 - 11:58:17