رئیسی : سپاه با تمام توانایی در میدان و در کنار مردم است

سه شنبه 26 فروردین 1399 - 13:50:27
رئیسی : سپاه با تمام توانایی در میدان و در کنار مردم است

تهران- الکوثر: رئیس قوه قضاییه با حضور در رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک نیروی زمینی سپاه تاکید کرد : سپاه با تمام توانایی در میدان و در کنار مردم است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: آنچه قرآن کریم به ما می‌آموزد، برخورد با شرور نفسانی و انسانی است و این یعنی در مقابله با افراد شرور، مستکبر و ماجراجو که می‌خواهند امنیت کشور را به خطر بیندازند؛ ایمان و استقامت داشته باشیم و ایستادگی و دشمن را زمین گیر کنیم.
وی افزود: در عرصه‌های مختلف در شرق و غرب کشور، در هوا و دریا و زمین جلوه‌های ایستادگی سپاه در مقابل شرارت‌های دشمن از جمله آمریکایی‌ها را دیده‌ایم که چگونه در برابر این شرارت‌ها به خدا پناه بردند و به خدا پناه بردن یعنی ایمان داشتن در دل و مقاومت در عمل و ایستادگی.
 

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: آنجا که مسئله بلایای طبیعی مطرح است، قرآن کریم به ما می‌گوید در برابر هرچه از شرور در طبیعت وجود دارد، مانند سیل و زلزله و وبای جدید (بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب) باید به خدا پناه برد؛ منتهی پناه بردن به خدا یعنی پناه بردن به قوانین تکوینی خدا.
وی گفت: قوانین تکوینی خدا فراهم کردن همین تجهیزاتی است که در تدارک آن‌ها از بهترین متخصصان و ابزار استفاده شود تا مردم احساس آرامش و امنیت کنند. این کاری است که عزیزان در سپاه انجام می‌دهند.

بازدید رئیس قوه قضا از بیمارستان سیار شهید صدوقی

رئیس قوه قضاییه صبح امروز با حضور در رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی نیروی زمینی سپاه، از بیمارستان سیار تخصصی ۵۰۰ تختخوابی شهید آیت الله صدوقی بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به همراه سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و اسماعیلی رئیس حوزه ریاست و سخنگوی قوه قضاییه صبح امروز با حضور در رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی نیروی زمینی سپاه، از بیمارستان سیار تخصصی ۵۰۰ تختخوابی شهید آیت الله صدوقی بازدید کرد.
رئیس دستگاه قضا با حضور در بیمارستان شهید آیت الله صدوقی، از تجهیزاتی نظیر MRI، سی تی اسکن و اکسیژن ساز سیار، سامانه کنترل و فرماندهی ارتباطات پزشکی، سامانه جراحی تاکتیکی، آشپزخانه صنعتی سیار و بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه بازدید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی سپس با حضور در نقاهتگاه‌های ویژه برادران و خواهران از اقدامات نیروی زمینی سپاه در عرصه خدمت به کشور برای حل بحران کرونا بازدید کرد.


سه شنبه 26 فروردین 1399 - 13:11:47