امیرعبداللهیان : تروریست‌های سیا در سمت وزیر خارجه و دیپلمات قرار گرفته‌اند

یک شنبه 17 فروردین 1399 - 18:1:55
امیرعبداللهیان : تروریست‌های سیا در سمت وزیر خارجه و دیپلمات قرار گرفته‌اند

تهران - الکوثر : دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل در واکنش به اتهام واهی وزیر امور خارجه آمریکا به دیپلمات‌های ایرانی یادآور شد: دیپلمات‌های ایرانی برخلاف دیپلمات‌های آمریکایی در حرفه «دیپلمات» هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا که علاوه بر جنگ‌طلبی به وزیر نفرت هم شهرت یافته است، اخیراً در  یادداشت توئیتری خود، دیپلمات‌های ایرانی را به دخالت در یک ترور در ترکیه متهم کرده است. 

«حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل روز یکشنبه در صفحه شخصی خود در توئیتر تاکید کرد: آقای پمپئو! جهان شاهد است که تروریست‌های سازمان سیای آمریکا (سازمان اطلاعات مرکزی) در سمت وزیر خارجه و دیپلمات‌های آمریکایی قرار گرفته‌اند.

«سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز روز گذشته (شنبه) در پیامی توئیتری تصریح کرد: واقعیت انکارناپذیر این است که «دیپلمات‌های» آمریکا مدت‌هاست که به کودتا، تسلیح تروریست‌ها، دامن زدن به خشونت‌های فرقه ای، حمایت از کارتل‌های مواد مخدر، زورگویی به دولت‌ها و شرکتها، جاسوسی حتی از متحدان آمریکا، معاشرت با دیکتاتورها و تروریست‌ها مشغول هستند.

موسوی افزود: اما پمپئو (مقام سابق سیا و وزیر نفرت) و اربابانش، این کار را وارد مرحله جدیدِ تروریسم پزشکی کرده‌اند؛ به همین دلیل وی وجدانی مملو از گناه دارد که به چنین فرافکنی روانی متوسل می شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 17 فروردین 1399 - 17:18:2