موسوی : دیپلمات‌های آمریکایی از تروریستها حمایت می کنند

یک شنبه 17 فروردین 1399 - 10:29:9
موسوی : دیپلمات‌های آمریکایی از تروریستها حمایت می کنند

تهران - الکوثر : سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اتهام واهی وزیر امور خارجه آمریکا به دیپلمات‌های ایرانی یادآور شد: دیپلمات‌های آمریکایی مدت‌هاست به تجهیز و حمایت از تروریست‌ها مشغول هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز شنبه در صفحه شخصی خود در توئیتر تصریح کرد: واقعیت انکارناپذیر این است که «دیپلمات‌های» آمریکا مدت‌هاست که به کودتا، تسلیح تروریست‌ها، دامن زدن به خشونت‌های فرقه ای، حمایت از کارتل‌های مواد مخدر، زورگویی به دولت‌ها و شرکتها، جاسوسی حتی از متحدان آمریکا، معاشرت با دیکتاتورها و تروریست‌ها مشغول هستند. 

موسوی افزود: اما پمپئو (مقام سابق سیا و وزیر نفرت) و اربابانش، این کار را وارد مرحله جدیدِ تروریسم پزشکی کرده‌اند؛ به همین دلیل وی وجدانی مملو از گناه دارد که به چنین فرافکنی روانی متوسل می شود. 

پیش از این نیز «مجید تخت روانچی» نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد با تاکید بر اینکه کسی از دروغ‌پراکنی مقامات آمریکا علیه ایران فریب نمی‌خورد، یادآور شد: در حالی که جهان بر همکاری برای مقابله با کرونا متمرکز است و از آمریکا می‌خواهد تروریسم اقتصادی خود را بردارد، «مایک پمپئو» بدون توجه به آن، علیه دیپلمات‌های ایرانی دروغ‌ پراکنی می‌کند. 

«مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا که علاوه بر جنگ‌طلبی به وزیر نفرت هم شهرت یافته است، اخیراً در  یادداشت توئیتری خود، دیپلمات‌های ایرانی را به دخالت در یک ترور در ترکیه متهم کرده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 17 فروردین 1399 - 10:12:48