سرلشکر باقری : هر اقدامی ضد ایران، با شدیدترین عکس العمل پاسخ داده می شود

پنج شنبه 14 فروردین 1399 - 16:21:49
سرلشکر باقری : هر اقدامی ضد ایران، با شدیدترین عکس العمل پاسخ داده می شود

تهران - الکوثر : رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با اشاره به تحرکات نظامی آمریکا در عراق و خلیج فارس گفت:  آمریکایی ها اگر کوچک ترین چشمداشت، اقدام یا نظر سوء به امنیت ایران داشته باشند، با شدیدترین عکس العمل ها مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز پنجشنبه افزود: جمهوری اسلامی و مجموعه دفاعی ایران ، با هوشیاری کامل مرزهای زمینی، هوایی و دریایی را رصد می کنند و تمام این تحرکات را کاملاً زیر نظر دارند .

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تصریح کرد: فعالیت نظامی آمریکا در عراق و خلیج فارس در فضای رسانه ای وابسته به امریکایی ها نیز به شکل انبوهی در حال خبر پراکنی بر ضد نیروهای مقاومت در عراق و حشدالشعبی است. 

سرلشکر باقری تاکید کرد : امریکایی ها به خوبی می دانند مردم منطقه از جمله مردم عراق با حضور نظامی آنها در این کشورها مخالف هستند.

به دنبال تحرکات نظامی مشکوک آمریکا در نقل و انتقال نیروهایش در عراق و گزارش ها از تلاش واشنگتن برای هدف قراردادن برخی از گروه های مقاومت اسلامی و الحشد الشعبی، نگرانی‌هایی درعراق درخصوص اقدامات خودسر آمریکا ایجاد شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 14 فروردین 1399 - 16:4:26