سرلشکر باقری : اقتدار سپاه پاسداران عامل عصبانیت آمریکا است

جمعه 8 فروردین 1399 - 16:50:42
سرلشکر باقری : اقتدار سپاه پاسداران عامل عصبانیت آمریکا است

تهران - الکوثر : رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در پیامی با گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار ؛ اقتدار و تاثیرگذاری راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عامل عصبانیت، تحقیر و انزوای آمریکا و دشمنان دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در متن پیام سردار سرلشکر "محمد باقری" رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران که خطاب به سردار سرلشکر  "حسین سلامی" فرمانده کل سپاه پاسداران نوشته شده ، آمده است: نسل امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وارث تجربه چهل سال سلحشوری و از خودگذشتگی بنیانگذاران، پیشکسوتان و نسل های اولیه این نهاد مقدس است .  

در این پیام تاکید شده است ، پاسداران انقلاب اسلامی در دوران بحران های سخت، تاریک، نامشخص و نامعلوم، پیشرفت و پیشبرد آمال و آرزوهای ملت ایران را خلق کرده‌اند به گونه‌ای که جلوه های آن هم اینک در پیام حق طلبی، مقاومت و استکبارستیزی ایرانیان در فضای بین‌المللی آشکار است .

سردار سرلشکر باقری همچنین تصریح کرد: اکنون انقلاب اسلامی هر روز شاهد روییدن شکوفه های مقاومت و شعله ور شدن آتش خشم علیه نظام سلطه و صهیونیسم و به ویژه برافراشته شدن پرچم مبارزه با آمریکا در هر نقطه از جغرافیای بشریت است.

سوّم شعبان، سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) امام سوم شیعیان، به عنوان روز پاسدار، نام‏گذاری شده است.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 8 فروردین 1399 - 16:49:21